maandag 26 juli 2010

Zeer gunstige hypotheken voor nieuw huis of oversluiten

maandag 26 juli 2010

Aangeboden: Zeer gunstige hypotheken voor nieuw huis of oversluiten Prijs: N.v.t.

Ik kan u zeer voordelig een hypotheek aanbieden voor zowel een nieuw aan te kopen huis of het oversluiten van een hypotheek.

Zeer voordelige rentepercentage's!!
Oversluiten is bijna altijd besparen !!

Ik werk samen met veel geldverstrekkers en banken en kan daarom ook voor u altijd de meest gunstige hypotheek aanbieden.

Ga naar mijn website: www.vanderbliek.nl >hypotheken> hypotheekaanvragen.
Vul het formulier zo compleet mogelijk in en dan bel ik u voor een afspraak om uw wensen te bespreken.

Ook lang rentevast: 15 / 20 / 25, en 30 jaar vast is geen probleem.
Ook oversluiten met hypotheekgarantie is mogelijk.

Ik werk op persoonlijke afspraak in de regio twente en omstreken.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten