zondag 26 september 2010

Aangeboden Hypotheek adviseur (nu ook voor de Starterslening

zondag 26 september 2010

Aangeboden: Aangeboden Hypotheek adviseur (nu ook voor de Starterslening Prijs: N.o.t.k.

Naast bestaande hypotheken kunnen wij u nu ook adviseren in de Startershypotheek.
Hiermee kunt u voor de prijs van een huur kamer een eigen woning kopen.

Voor bestaande hypotheken:
Zou ik graag uw huidige hypotheek eens kritisch willen bekijken.

Geachte heer /mevrouw,

Moet u vanwege de kredietcrises uw uitgave patroon aanpassen. Dan heb ik een interessant voorstel voor u. Want waarschijnlijk is het al een tijd geleden dat u kritisch heeft gekeken naar uw hypotheek. En in een paar jaar kan er veel veranderen. O.a door de wereld omvattende kredietcrises, alsmede door prive omstandigheden.

Door uw hypotheek nauwkeurig af te stemmen op uw huidige situatie en plannen, kunnen uw woonlasten misschien wel een stuk lager worden.
Uw hypotheek is uw grootste "kostenpost" elke besparing die u hierop kunt maken is een aanvulling op uw maandelijkse uitgavepatroon.

Hypotheek op maat voor een standaard prijs.
Woonwensen zijn uniek. En daarom zijn hypotheken dat ook. Stuk voor stuk samengesteld op basis van de wensen van de klanten. Het enige wat standaard is: de prijs!. Daarom betaalt u voor al dat maatwerk bij ons niets extra.

Kom bij mij aan tafel.
Daag mij uit om een hypotheek voor u samen te stellen die gunstiger is dan uw huidige hypotheek. Laat mij weten wanneer u met mij aan tafel wilt. Dan maak ik tijd voor u vrij.

Belt u mij op telefoonnummer 06-18521221 of vul de vragenlijst hypotheken in op de website, de link staat onderaan de advertentie.

Naast Hypotheken kunnen wij ook uw Verzekeringen, Belastingaangifte en Pensioen regelen.
Ook voor Sparen en Beleggen kunt u bij ons terecht.

Met vriendelijke groet,

Bouwsteen Financiƫle Dienstverlening

G.C. van Steenoven

www.bofidi.nl


http://www.bofidi.nl



Werkzaam in: Rotterdam e.o , Drechtsteden e.o , Breda e.o , Utrecht e.o , Den Haag e.o
Werktijden: maandag t/m zaterdag (zondag)
meer info


0 reacties:

Een reactie posten