zaterdag 30 juli 2011

Gevraagd. Financiering/hypotheek voor zelfstandig ondernemer

zaterdag 30 juli 2011

Gevraagd. Financiering/hypotheek voor zelfstandig ondernemer Prijs: N.o.t.k.

Gevraagd:

Financiering van 136.000 euro voor een vrijstaande woning.

Ik ben een nette 24-jarige jongeman en heb sinds 2007 een eigen bedrijf met een behoorlijke groei.
Toch is het onmogelijk bij een bank o.i.d. een financiering te krijgen voor een woning die ik heb gekocht.
Het betreft een vrijstaande,landelijk gelegen woning.Ik heb het gekocht voor 130.000 euro k.k. en heb dus een financiering nodig van 136.000 euro.Ik heb verder geen schulden of leningen lopen!

Voor verdere vragen of voor mijn telefoonnummer kunt u me mailen.Dit word dagelijks gelezen.

Met vriendelijke groeten.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten