vrijdag 23 december 2011

Hypotheekadvies of een tijdelijk capaciteitsprobleem ?

vrijdag 23 december 2011

Hypotheekadvies of een tijdelijk capaciteitsprobleem ? Prijs: Op aanvraag

Diensten
Ik geef samen met een business partner hypotheekadvies. Daarnaast bied ik adequate oplossingen voor uw tijdelijke capaciteitsproblemen in de hieronder genoemde disciplines.

Operations
Heeft u door een reorganisatie, overname of fusie extra mankracht nodig om uitvoerende werkzaamheden binnen uw organisatie te verrichten, dan kan ik u hierbij van dienst zijn. Mijn resultaatgerichte werkhouding zal ertoe bedragen uw doelstellingen te behalen.

Relationshipmanagement
Wist u dat 80% van uw omzet afkomstig is van uw bestaande klanten? Een hoge klanttevredenheid is dan ook van essentieel belang. Met onder andere een optimaal klantrelatiebeheer is deze te realiseren. In mijn rol als (senior) relatiebeheerder ben ik klant- en servicegericht zonder daarbij het belang van de organisatie uit het oog te verliezen.

Advisory
Met de veranderende en strenge regelgeving is advisering zonder een geldig diploma niet meer mogelijk. Sterker, het kan u uw vergunning kosten en waarschijnlijk grote gevolgen hebben voor uw onderneming. Indien u mij voor dit soort werkzaamheden inzet zal dit niet aan de orde zijn want voor de periode 2010-2011 ben ik zoals het mooi heet "WFTproof".

Voor mijn arbeidsverleden verwijs ik u graag naar:
http://nl.linkedin.com/in/janemodiwirijo

Bent u geïnteresseerd en wilt u meer weten ? Neem dan gerust contact met mij op !
meer info


0 reacties:

Een reactie posten