vrijdag 1 april 2011

2eOpinie

vrijdag 1 april 2011

2eOpinie Prijs: N.o.t.k.

2e Opinie

Ik heb ruim 40 jaar ervaring in de financiele wereld van Banken en Verzekeringsmaatschappijen, waarvan de laatste 15 jaar met een zelfstandig adviesburo in Verzekeringen-Hypotheken en Pensioenen

Particulieren die behoefte hebben aan een echt onafhankelijk advies kunnen op mij een beroep doen voor een onafhankelijk advies of 2e opinie voor een nieuw product.

Ik sluit
geen verzekeringen of hypotheken en verkoop geen andere financiele producten.

Ik ben dus
echt onafhankelijk.
Ik ben
echt betrouwbaar, integer en eerlijk.



2e Opinie is een adviesburo, dat adviezen of een 2e opinie geeft aan particulieren over reeds afgesloten of nieuwe financiele producten zoals;

- Verzekeringen
- Hypotheken
- Pensioenen
- Belastingen
- Zorg-Huurtoeslagen

Bel; 0412-455499 of mail; jac.beerens@live.nl
meer info


0 reacties:

Een reactie posten