donderdag 2 juni 2011

2e opinie Pensioenen-Hypotheken-Verzekeringen

donderdag 2 juni 2011

2e opinie Pensioenen-Hypotheken-Verzekeringen Prijs: N.o.t.k.

Ik bied mijn diensten aan als; ERVARINGS-DESKUNDIGE voor particulieren die te maken hebben met;


- Banken

- Verzekeringen

- Pensioenen

- Hypotheken

- Belastingen

- Zorg-Huurtoeslag

Ik heb, als gepensioneerde in de Bank en Verzekerings-wereld met de laatste 15 jaar een eigen Adviesburo, meer dan 40 jaar ervaring in de financiele sector.
In 2007 heb ik mijn adviesburo verkocht.

Ik stel deze ervaring beschikbaar aan particulieren die behoefte hebben aan een deskundig advies of 2e opinie voor een financieel product.

Wij sluiten zelf GEEN Verzekeringen of Hypotheken af.
Wij zijn WEL volledig onafhankelijk, integer en betrouwbaar


Bel of mail; 0412-455499 jac.beerens@live.nl
meer info


0 reacties:

Een reactie posten